keskiviikkona, huhtikuuta 02, 2008

Kiitos!

Sain Päiviltä ihanan Spread the Love Award-tunnustuksen ja kiitän siitä myös erityisesti siksi että löysin uuden ihanan blogin sitä kautta:-) Päivin blogissa on aivan ihania tilkkutöitä ja ilokseni huomasin myös hänen neuloneen useammankin neuleen minun ohjeillani:-)


Mutta, tämä tunnustus on alkuisin täältä, ja minäkin mielelläni jakaisin sitä monelle blogille, mutta tuntuu hassulta taas listata ihania blogeja niin suuresta joukosta mitä niitä on! Annan siis tunnustuksen kaikille ihanille käsityöblogeille ja erityisesti neuleblogeille, jotka ovat sydäntäni lähinnä. Jokaisesta käsityöblogista, jotka minun suosikkilistallani ovat, löytyy aina jotain ihanaa, koska ne listallani pysyvät:-)

Täällä työn alla on nyt toinen Titi, joka tulee eräälle pikku prinsessalle 2-vuotislahjaksi. Samalla on hyvä tarkistella kirjoittamaani ohjetta, ja ihme kyllä huomaan etten ole vielä kyllästynyt ko. nallen neulomiseen. Saatan lähiaikoina vielä kokeilla ruskeaa versiota!

Jonossa puikoille odottamassa on muutamakin huivi-idea, eli huiveja on luvassa lähiaikoina enemmänkin! Olin ihan varma ettei minulla ole niihin kaikkiin ideoihin lankoja, vaan on mentävä lankaostoksille, mutta kaikki lankalaatikot pengottuani, huomasin että kaikkiin löytyikin langat! Hämmennys oli suuri: en tiedä olisiko siitä pitänyt olla iloinen vai ei, että ei tarvinnut mennä lankakauppaan;-/


1 kommentti:

KirsiÄr kirjoitti...

Titi-nallesi on huippu. Valitettavasti minä en voi sietää tota ohjelmaa. No, meillä ei ole telkkariakaan enää, joten ehkä tenava ei saa tititartuntaa. Mutta silti harkitsen vakavasti Titin neulontaa :)