tiistaina, lokakuuta 23, 2007

Syksyn sävyjä!

Pääsin vasta tänään hakemaan postista Syksyn sävyt-pakettiani, ja tässä näkyy mitä se sisältää:


2 kerää ihanan pehmoista Garnstudion Inkaa, teetä ja kaunis itsetehty kortti, kiitos Anneli!! Paketti on ihanasti sävy sävyyn suunniteltu ja langat niin kauniita, en ole tuota lankaa lähilankakaupassa nähnytkään, joten se on uusi tuttavuus minulle. Kerässä on 100 g eli 200 g:sta tuleekin kivasti jo jotain, vaikka pipo + huivi tai pipo + lapaset. Inspiraatiokone pyörii jo;-) Kortista sain myös kivan askarteluidean, en ole nimittäin ikinä ajatellut että ääriviivatarroja voisi käyttää noin, eli värittää niitä!! Kiitos ideasta!

Minäkin lähetin oman Syksyn sävyt-pakettini mutta vielä ei ole tietoa että saaja olisi sen saanut, joten odotellaan:-)

Kovasti teki mieli osallistua taas tuohon Jouluyllätysvaihtoonkin, jossa viime joulunakin olin mukana, mutta ehkei sittenkään! Viime viikolla tajusin konkreettisesti miten paljon näihin kaikkiin vaihtoihin menee postimaksuihin rahaa ja sillä summalla jo itse ostaisi aika paljon lankaa! Vein viimeksi 2 (pientä) pakettia postiin ja lähettäminen maksoi lähes 16 euroa!! Ja jos sitä alkaa ajatella markkahintaisena, tajuaa ihan oikeasti miten kallista tuo on : 100 mk!!! Jatkossa harkitsen siis 2 kertaa ennen kuin menen mukaan vaihtoihin, vaikka ne niin kivoja ovatkin, en halua kannattaa postin toimintaa ihan noin paljon ainakaan...;-)


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juu, se just on noloa, kun posti riistää niin paljon. Ja vallankin ulkomaanpaketeista. Minä osallistuin JYV:oon, vaikka viime vuonna en saanutkaan pakettia. Ja SP11:ssa olen eka kertaa, eikä vielä ole kuulunut mitään, vain yksi blogikommentti. SNY-onneni on ollut oivallinen, vaikka olen vasta toista kertaaa mukana. Hyvää syksyä.

Anonyymi kirjoitti...

Samaa minäkin pohdin, lähteäkö mukaan vai ei...en lähtenyt mukaan JYV:oon. Mieli teki kyllä, mutta pidin pääni kylmänä. Olen jo mukana SNY-jutuissa ja SP11 vie myös osan (aikaa ja rahaa). Ja kukahan ehtii sitten tekemään ne kaikki mitä olen jouluksi suunnitellut????

Hanna kirjoitti...

Tuo postimaksuasia saa minutkin välillä miettimään näiden vaihtojen mielekkyyttä, mutta silti olen mukaan lähtenyt. Olen käyttänyt ulkomaanvaihdosisa kakkospostia (economy) ja säästänyt melkoisesti rahaa, itseasiassa ulkomaille on melkeinpä edullisempaa lähettää postia kun tänne kotimaahan.

Toivottavasti posti ottaa pian käyttöön jonkun bonus-systeemin meille usein paketteja ja maksikirjeitä lähettäville, tyyliin lähetä vuodessa 10 pakettia ja saa joulupostimerkit ilmaiseksi.

Vaihtoihin liittyy myös tuo Liinun kuvaama riski, ettei saakaan mitään...

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Kiva että paketti tuli perille. Kaikkea hyvää syksyn jatkoon toivottaapi paketinlähettäjä Anneli ja intoa uusiin neuleisiin

satumh kirjoitti...

tosi kivan paketin olet saanut! täällä vielä odotellaan omaa..toivottavasti parini ei oo unohtanut mua, sillä sehän se vasta kurjaa oliskin. :(